W jesiennej akcji, Jantar skupia się na idei wspólnoty i na tym co łączy kobiety, pragnie jednocześnie budować społeczność opartą na zaufaniu, zdrowych relacjach i naturalności, które łączą pokolenia.
Od 16.11 do 2.12.2024 r. marka Jantar zaplanowała silne wsparcie wizerunkowe serii kosmetyków do pielęgnacji włosów, w której znajdziemy kultowe perełki uwielbiane przez konsumentki: szampon regenerujący do włosów zniszczonych, odżywkę-wcierkę, galaretkę do laminacji oraz wodę lamelarną. Działania obejmą Social Media, Influencer Marketing oraz kampanię digitalową.
Marka Jantar obecna jest na rynku od ponad 25 lat. W tym czasie doskonale poznała (i wciąż poznaje) swoje konsumentki, dlatego wie, czego potrzebują i co jest dla nich ważne. Celem akcji „to co nas łączy #bursztyn” jest podkreślenie znaczenia zdrowych i długotrwałych relacji między kobietami.
Marka Jantar pragnie się skupiać na tym, co łączy i przyciąga kobiety oraz co sprawia, że stają się sobie bliskie, a jednocześnie pokazać, jak ważna jest pielęgnacja nie tylko międzypokoleniowych więzi, ale też włosów. To właśnie tu, bursztyn, który jest głównym wyróżnikiem marki, staje się jednocześnie wspólnym mianownikiem.
Choć każda kobieta jest inna i ma inne potrzeby — również włosów — to marka Jantar i kosmetyki oparte na cennej esencji bursztynowej są w stanie na nie odpowiedzieć, a przy tym stać się ich przyjacielem i godnym towarzyszem.